U Make Me Smile......Mat Skema =)

today...OMG its already today 7/2/12 & it is 3.20am (while i'm starting to write in this blog).
i'm so happy today....
entah kenapa pagi2 buta ni aku rasa mcm tak nak tdo aje....dia yang baru aku kenali telah mencuit hati ku
dari gerak lenggok budi bicara dia....dia memang lelaki....seorang lelaki & muslimat yang sejati...terasa kerdil diri ini tuk terus berkawan dengan dia...lihat pada gambar2 dia...buat hati ku rasa tenang & ingin selalu tersenyum...tapi sayang orang sebaik dia tak de lagi teman hidup walaupun usia dia akan menjejak ke angka 40 pada tahun ini.....aku tak bole lupa pada anggan2 & impian dia....
" i wish one day i may have my own family....wife and kids..."
" i like child beri2 much...esp..boy..i nak ajak main bola..ikut i g pasar..cuci keta....g surau/masjid etc"
WOW...best nyer if my kids dapat father macam dia ni....so good...
dia ni suka duk umah je klau time tak keje...jarang nak keluar...tengok pada gambar2 dia ni mat skema yang cool....dia tak smoking...mungkin jugak tak pandai nak lepak2 kat luar dengan kawan2...tapi memang best sangat dapat sembang2 dengan dia ni...
"i suke matured lady...i dont mind yang dah penah kawin & ade anak...and also she can be good "consultant" to me...."
itulah ciri2 wanita idaman dia.... =)
heeee.....senyum kambing di pagi2 buta ni knape cik izan oooiii...hehehe
sekali lg dok tgk gambar dia...hehehe comel gak dia ni...alaaalalala tomei tomei
Ya Allah Ya Tuhan ku.....siapa kah lelaki ini...kenapa kah Kau pertemukan aku dengan dia...
aku kenal dia melalui 'ruang....' tu pun dia antar message je mintak aku add dia dalam YM, dlm chatting window tak penah nampak pun...

ok sambung semula....lalalala ;~)
tiba2 aku teringat sorang kenalan ni dia ade gak mengeluarkan statement / persoalan yang tercapai dek akal gak la...."just trully say la...kalau i ni ketegori lelaki baik u rasa i ada tak dalam ni...." betul gak ape yang dia ni cakap...tapi...
well it is too early for me to judge people in that 'ruang...' walaupun dah banyak kali jugak terkena....i have to be strong...deep inside my heart kuat mengatakan yang mamat skema tu memang baik orang nyer...
...dh 3 hari kenal tp dia tak de langsung mintak no. phone....thats really really good...(5/2/12...was the 1st time berYMssszzzz) satu pembaharuan...ni tidak baru 2-3 ayat bersembang dah mintak no. phone, ajak jumpe & berbagai2 lagi....memang tak gemar cara tu, tapi klau dah rasa sunyi sangat layan kan je...(eerrrgghh teruk tul prangai....ish ish ish izan jangan buat macam tu lagi dah, klau sunyi baca Al-Quran kan bagus.... - yeah bercakap dengan diri sendiri la plak pagi2 buta ni) 


mamat skema ni slalu gak memuji aku....aku hargai pujian dari dia cuma ape yg aku ade cakap dekat dia yang aku ni tak sempurna & tak la sebaik yang dia sangka kan...sesungguh nye diri ku ini banyak melakukan kesilapan...aku perlukan seseorang yang bole membimbing aku ke jalan yang di redhai & diberkati Allah...


ape2 pun...status aku ni kena di settle kan dulu...cepat atau lambat aku harap tahun ni selesai la sudah...sampai bila lagi nak terus menerus macam ni....penat la...anak2 makin membesar...dosa pun makin bertambah2...kenapa la tak bole nak guna otak tuk pikir kan semue ni...bro'...orang dah tak bole tu tak bole la....nak bukti kan ape lagi, klau diri lu tu bro' dah memang tak bole nak berubah...jatuh ditimpa tangga skali pun bukan lu bole sedar diri...

ok la dah tak larat mata ni....tdo jap set jam..subuh nnt bg solat pastu tdo blik set jam kul 8 pagi..cz nak kena pegi keje jap...walaupun public holiday (Thaipusam) ni....




*peace*

Comments

Popular Posts