Hmmmmm..........

 Ape Nak Jadi ni…..
Malam ni ape yang terdetik di hati aku….’patut la marah sangat, rupa nyer ank dia tak dapat nonton….’ Bila dah on semula hmmmm haram jadah la aku dapat peluang tu…patut ari tu dok membebel-bebel kat aku...

Ni la dugaan & kesabaran yang perlu di lalui setiap hari…kerana setiap hari ade je yang tak kena dengan ape yang aku lakukan…

Sebab tu aku lebih tenang di ofis, walau kekadang boss aku tu ade hangin kus kus dia yang tak berapa nak betul, tapi aku happy sangat bila berada di ofis….

Sebab tu aku rasa bersyukur sangat dapat kembali bekerja dengan Mr. David & aku telah tunaikan hasrat ku, sekiranye aku diterima semula di RZSKL…thank you so much Mr. David, I’m so happy to work with you…so aku telah belanja boss aku coffee latte Gloria Jean’s kegemaran dia….tu yang mampu aku berikan sebagai tanda terima kasih aku pada dia…


Woooow...i like the new cup of Gloria Jean’s Coffee…ni yang buat hari2 nak beli je latte…aduss kopak la dompet aku lepas ni..hehehe

Ade sesuatu kemuskilan tetang statement boss aku petang semalam…’are u expecting baby…’ haaaa…’me expecting baby? No way…’ & sister dia plak cakap..’of cause she will not expecting a baby until she find a good man…’ haahaaahaaaah so what was that statement for…do I look like I’m pregnant…

‘…but to bad my dear, all good man are taken…hehehe’ ‘so funny sir..’ ‘yeah…look, Lan are been taken & me also been taken…’ ‘excuse me…what was that for…’ ‘hahahaha…hehehe’

Sampai ke hari ni aku dok pikirkan statement boss aku tu…tang mane plak yang Nampak aku ni pregnant…yes semalam memang aku rasa sakit kepala yang amat sangat & perut aku rasa semacam je…tapi biasa la bila time2 nak abis period memang perut aku slalu meragam tak tentu pasal…

Klau yer pun aku pregnant…dengan sape plak….dalam keadaan status aku yang tah ape2 ni & tak tau lagi kesudahan nye memang tak la aku ni pregnant….Ya Allah Ya Tuhan ku…dugaan ape kah ini….



 
*peace*

Comments

Popular Posts