Nightmare......

Aku tak tahu ape maksud mimpi ku tempoh hari (27/06/12).
Malam tu aku tido agak awal dalam kul 11pm.

Mimpi.....
aku berbaik semula dengan hubby...tak tau punca macam ne bole berbaik & accept all his promises.
nama pun nightmare...so pic ni je la sesuai mengambarkan keadaan tersebut.....
Kami di raikan dalam satu majlis yang diadakan oleh keluarga sebelah pihak aku...Dalam majlis tu hanya ade adik beradik sebelah emak aku....belah abah aku sorang pun tak ade...
Pada masa masing-masing sibuk menyusunkan diri untuk mengambil gambar keluarga...tiba-tiba
Auntie Eda berlari ke depan dengan memenggang 'hand mirror'....
this is the same hand mirror i saw in my dream......

 Terkejut beruk kot bila Auntie Eda hala kan cermin tu ke arah aku.....tuuuuuu diiiiiaaaaahhhhh
Dibelakang aku ada 'POCONG'....aaaaaaaarrrrrrrrgggggggghhhhhhh......
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEheIv8n78fGzSagn7KLwlOg2vkoq9bfiqTLG1XR7zSPNW_UEim9QET1yscLpHJK8ujZJR0ZxD0MlqKi5c0wBefmEd2MuN_qSIgIkQfIcBX6-W2xmifGnLCqSmohGr3eZHnK9hbKpI0KianH/s400/emot-pocong-by-shudai-ajlani-%2528joget%2529.gif
kerana takut sampai ke hari ini aku guna image cartoon untuk mengambarkan POCONG tu.....

 Masa tu siapa siapa pun yang ada disebelah aku lari lintang pukang....termasuk la aku yang terus peluk Auntie Eda & sambil berkata.."Auntie Eda jangan main main....Izan takut ni..."
"....auntie tak main main....betul apa yang Izan nampak dalam cermin tu..."
Bila aku ambil cermin dari tangan Auntie Eda dan lihat dalam cermin tu...makhluk 'pocong' tu masih di sebelah aku & aku hanya bole lihat melalui cermin saja, dengan pandangan biasa memang tak nampak.

Dari apa yang aku bole lihat...wajah nye pucat bersih & kain kapan tu pun bersih, tak ada kesan tanah....
Siapa & kenapa dia ikut mana aje aku pergi....lepas dari itu aku langsung tak nampak hubby....
Ketika itu la aku terus terjaga dari tidur...rasa susah nak bernafas bila aku celik kan mata...aku beristifar banyak sehingga la aku dapat bernafas seperti biasa....aku pandang wajah anak-anak aku satu persatu....

Ya Allah...apa maksud mimpi macam tuh....rasa nye dah lama gak aku tak bermimpi...bukan apa cuma mimpi tu tak sempat nak muncul...tido pun selalu kul 12 - 1am...bangun dekat kul 5am......

Ada gak la gatal gatal google pasal mimpi ni...konon nye mimpi aku tu bawa maksud aku akan dapat kejayaan dalam usaha atau bisnes......eeeeehahahaha kelakaw la plak maksud nye...apa ke relevant pocong dengan sukses dalam bisnes......dan apa plak maksud aku berbaik semula dengan hubby......hmmm banyak persoaalan kat situ......

***********************************************************************************

Tapi pagi tadi aku mimpi best kot.....
Mini Cooper S Countryman

Ni la dia mimpi aku pagi tadi....tapi stakat mimpi je la....

*peace*
    =)

Comments

  1. kalau betul, mimpi pocong boleh sukses dalam bisnes aku pun nak... walaupun TAKUTTTT!!!!

    ReplyDelete
  2. x payah la miera....
    yang penting kita usaha'
    buat keje ikhlas & jujur...
    =)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts