AJL 28

Malam ni (semalam) layan AJL 28....
sambil tu mata ni bole lah terlelap...
apa maknanya tu....hehehe

Tapi yang pasti Izan tak terlepas persembahan Hafiz....
persembahan Hafiz malam ni(semalam) memang terbaek...
memukau...suara pun power...
suka suka sangat...

Hafiz - Bahagiamu Deritaku @ Anugerah Juara Lagu 28

sedap kan suara Hafiz...power kan
dari persembahan Hafiz tadi memang dah agak dia akan menang...
well done Hafiz...Tahniah diucapkan

dalam pada tengok AJL ni...
sempat Izan berdebat dengan sorang artis otai ni...
dia cakap walau sedap macam mana pun nyanyian Hafiz mesti artis lain yang akan menjadi juara...
dalam hati Izan cakap tak kan lah...
tapi dengan dia Izan kata bole jadi juga...(nak jaga hati orang tua lah kata kan...hehehe)
sebab naluri Izan tetap mengatakan yang Hafiz akan menjadi juara malam ni...

bila diumumkan Hafiz menjadi juara...
Izan berteriak pada dia (artis otai tu)...
hahaha..."terbaek kan taste i...so agak agak tahun depan bole jadi juri AJL tak...hehehe."
"Ok ok...u memang terer."
yeah! pokcik mengaku kalah lah yer...hehehe

***************************
Lirik;
Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mahu lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku trima
Semakin ku sakit, semakin kau bahgia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu

Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku trima
Semakin ku sakit, semakin kau bahgia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu
***************************

P/S: lama tak sembang sembang dengan artis otai ni...tak sangka dapat bersembang lagi dengan beliau...hehehe anyway thanks a lot for the advice.

Selamat Malam...

Salam
-izzan-

Comments

Post a Comment

Popular Posts