Sorry Sayang...

pandai KJ cari tempat...

kesian anak kucing sekor ni...tak pasal pasal kaki dia kena lenyek dengan tayar kereta yang di pandu oleh adik ku..."akak mcm ne ni..." kerana terlalu penik adik aku dok ke depan ke belakang kan kereta tu.."jangan penik....kalau aida penik akak pun penik...sabar...ke depan kan aja kereta ni..perlahan perlahan"

tiba tiba nampak anak kucing tu lari dari arah bawah kereta menuju ke tepi tiang rumah...aku segera keluar kereta untuk dapat kan anak kucing tu & cuba untuk periksa bahagian mana yang kena lenyek tadi...dari cara dia berjalan nampak macam kaki dia yang kena...hopefuly kaki je la...bila aku angkat anak kucing tu meronta ronta & meow meow seperti memberi tahu, "sakit la...jangan la pegang aku.." (agak nya itu la yang dia cakap kot... =))

adik aku tak habis habis dok cakap kat kucing tu, "sorry la sorry la...sorry yer sorry yer..."

selepas abah aku balik surau...aku ajak KJ tidur kat dalam...aku bawak dia tidur dalam bilik
sediakan tempat tdo dia dalam bilik air..tak nak pula dia tidor kat situ...so aku tengok aje la mana dia nak lending...hmmm bawah meja komputer gak tempat idaman dia...tak pe la...tidur aja la kat situ...jangan tengah malam ko kejut aku sudah la yer...
tidur pun dia...

"kesian nyer dia...tidur yer sayang...esok kalau bangun awal kejutkan yer..."
 
siap berselimut tu...bagus tul la anak anak mummy ni...

kakak: mummy...badan dia panas la...mesti demam tu...kesian dia..
maman: mummy...kita selimut kan dia la...nanti maman carikan kain lama yang tak pakai yer...
me: yer la anak anak ku...selimutkan la dia...(huhuhu terharunye)

semalam masing masing tidur lena termasuk la anak kucing tu...kul 4.30 pagi anak kucing tu kejutkan aku...dengar dia buat bising aku cepat cepat masuk kan dia dalam bilik air...pikirkan dia nak membuang...hmmm dia keluar bilik air balik teru ke bawak meja & sambung tidur...loooh kejut orang kul 4.30 pagi...awal sangat tu...aku nak tidur balik memang tak boleh dah la...apa lagi main game kt hp la sampai la kul 5.15...mandi...kejut anak anak bangun...gosok baju & tudung keje...pagi ni anak anak tak nak sarapan coz kat sekolah ada jamuan...7.15 off to school then to komuter station...

harap harap anak kucing tu ok la...



*salam*

Comments

  1. Dari dulu sampai skang, suka jer main kucing yea....sure penyayang and penyabar orang nyea....

    ReplyDelete
  2. hehehe...kucing comel & manja
    sbb tu suka...

    ReplyDelete
  3. nasib baik suka kucing kan....kalau suka orang, macam mana la rupa dia kan....terbaik....

    ReplyDelete
  4. rupa tetap maintain mcm ni...
    tetap cute...wahahaha

    ReplyDelete
  5. jangan lupa, ada manis nya....sedap mata memandang....

    ReplyDelete
  6. manis ape nye....pandang je
    see no touch...

    ReplyDelete
  7. dah lama tak jumpa....mana ada pandang pun...ahaks

    ReplyDelete
  8. hmmmm...now i know who u r
    ok thank you... =)

    ReplyDelete
  9. cak....siapa beb....wakakakakkaakka.....rindu ker....ahaks

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts