Hanya satu....

hmmm....dah terjawab segala persoalan ku....
memang tak ade yang tau tentang diri ku...
selain sahabat sejati ku...(kau tahu sapa diri kau yang kumaksudkan sahabat ku)

sekarang aku hanya perlu focus pada yang satu...
itu la diri ku dari dulu sampai la skang ni...
terlalu setia pada yang satu...

aku nak tamat kan segala kerungsigan dalam diri aku...
aku nak bina semula hidup aku yang telah dihancurkan...
aku nak diri aku yang dulu....

aku nak anak2 aku hidup bahagia dalam keluarga yang sempurna...
aku nak anak2 aku dibimbing ke jalan yang yang diredhai.....
aku nak anak2 aku mendapat kasih sayang yang sempurna....

segala yang telah terjadi biar la ia berlalu....
beri aku kekuatan untuk tempoh hari esok...
segalanya & hanya pada Mu...Ya Allah...
aku mohon perlindungan
aku mohon pertolongan
dan aku bersujud...
Amin.......

*PEACE*

Comments

Popular Posts