Damailah Dia Di sana...

Sudah 2 bulan 5 hari arwah tok pergi...
Pergi & tak kan kembali lagi buat selama lamanya...
Tapi kenapa aku rasakan arwah masih lagi ada...
Terasa dekat aja dengan diriku...
Setiap kali aku pergi melawat pah di KT...
Bila aku menjengah masuk ke bilik pah...memberi salam...
Aku rasakan arwah tok yang menjawab salam ku & aku terbayang arwah tersenyum lebar memandang ku...
"sapa ni...izzan ke...lama tak jumpa..." itulah yang arwah selalu cakap setiap kali lepas menjawab salamku...
Bila aku tersedar rupanya pah yang menjawab salam ku & tersenyum lebar pah sambil merenung ke wajah ku...
Adakah pah nampak apa yang aku bayangkan...

Aku berjanji akan selalu melawat dan melayan segala kemahuan pah, kerana aku tak nak lagi merasa bersalah sebab dulu aku banyak abaikan arwah tok...
'maafkan izzan tok sebab jarang melawat dan menghabiskan masa bersama tok...izzan akan jaga dan meluangkan lebih masa bersama pah...'
:'-(

Ya Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang, ku panjatkan doa ke atas Mu Ya Allah, agar Kau kurniakan keampunan dan kesejahteraan serta cucurilah setinggi tinggi rahmat Mu ke atas roh atok ku. Amin...

Tiba tiba...
Air mata ini tak dapat di tahan dari menitis...
Makin banyak lah pulak air mata ni menitis sehingga membasahi pipiku...huhuhu

Aku redha dan aku pasrah dengan pemergian arwah tok...
Hanya satu yang aku harap agar arwah tok damai di sana...

Salam
-izzan-

Comments

Post a Comment

Popular Posts