Nakal Yer...

Dalam train KTM 9am @BTS;

Di depan aku ada seorang mamat bangla & seorang mamat indon...
Kalau aku tanya dua dua orang ni ada IC warganegara Malaysia & pergi mengundi tak semalam... =p
agak agak kena tumbok tak muka aku yang comel ni...hehehe

Ok la saja je gurau di pagi hari ni...
aku kena kerja & yang lain tu seronok bercuti...huhuhu
Seronok cuti ek...
merah giler muka boss bila aku bagi tau yang lain tak datang keje sebab;
1. Kepala kena migrane (parti kalah la tu...tu yg sakit kepala tahap hatcore :p)
2. Flight dari Langkawi tengah hari baru sampai KL.
3. Member dia tak datang kerja so dia pun rasa dia tak patut lah dia datang kerja....

Jadinye hari ini hanya aku, boss & akaun manager je yang kerja...
Boss agak stress gak lah hari ni sebab banyak dateline yang tertanguh...'CHELEKS' boss =D

*aku tak nak cakap pasal PRU13 sebab dah ramai yang dok bercakap pasal ni...so yang menang tu tahniah & sila lah kotakan janji janji yang dah ditabur jangan hanya biar ia bersepah menjadi sampah...kepada yang kalah jangan putus asa teruskan perjuangan demi Malaysia yang makmur...*


Salam
-izzan-

Comments

Popular Posts