Over Loading...

jadual minggu ini memang padat kot...

semalam aku dah rasa nak pengsan...
tenaga kurang sikit semalam...
sebab aku posa...
boss pulak dalam pada puji puji aku...
"you fasting my dear...oooh such a good girl..."
mmmm...kerja menimbun nimbun gak dok letak atas meja aku...

woooo...elek elek lah...
dah nak pitam dah rasanya...
baru aku nak buat schedule untuk project kat JB...
Boss bole lah pulak suruh aku tengok 3D yang Ucop buat untuk client kat Seputeh Height...
kata Boss dia dah kering idea...
sebab client ni terlalu nak hidup dalam dunia serba 'glamoureszzz'...
kata nyerrr...

Boss tak ada idea nak select furniture design yang sesuai untuk bilik anak gadisnya...
anak gadis client ni 'very the girly girly type'...
nak suruh aku pilih furniture untuk anak gadis client ni...
eeee...silap besar lah Boss...
aku bukan ada jiwa 'girly girly' ni...
geli mak nok...hehehe =P

**********************************
hari ni Boss tak duk ofis...
yeeeppyyy!!!
pagi Boss pergi site...
tengah hari ada doctor appoinment...
lepas tu dia nak balik rehat kat rumah...
Boss cakap dia rasa badan dia lemah aja hari ni...

jadinya aku bole buat kerja aku dengan aman...hehehe
tapi tak juga kot...
phone ofis ni asyik berdering aje dari semalam...
non stop...rasa nak putuskan aja wayar phone ni...

Che Lan: ko ni izan...ko maroh maroh phone tu berbunyi tapi bila jawab call punyer lah soft spoken...cer ko buat suara garang sikit mesti orang tu tak call lagi...sape pun takut nak call lagi dah...

aku: ek...buatnya yang call tu Boss...tak hangin dia nanti...bahasa melambangkan bangsa tau...

Che Lan: haaarrkk tuuuii...konon la sangat tu...suuuudaaaahh la ko izan...patut la orang senang pijak ko...

aku: oooiiitt...nak buang kahak pun g lah toilet tu...pengotorrsszzzz tul lah...sapa sapa yang nak pijak izan...amboi...berani buat lah kalau rasa tak nak jalan guna kaki lagi...

Che Lan: wooo...ganas gak ko ek...ingat kan jiwa lembut lentok...

dia: heeeyyy...don't judge the book by it cover ok...

Che Lan: ko dengan laki ko macam ne haa...ganas ganas gak ke...

aku: mmm...no komen...ok lah Lan...izan nak siapkan keje ni ek...bertimbun ni...dah dah ssyyyyyy buat keje masing masing...
(chesss perlu ke sebut pasal laki tu...aarrrggghhhh)

Ok sambung buat kerja yar...singgah kejap je kat sini...baca blog orang & upload & edit blog sendiri...


Chiow ardiusss....


 
  *salam* 

Comments

Popular Posts