Site Visit...

hari ni aku diamanahkan untuk pergi ke Sales Gallery kat Bluwater Estate...
dalam kepala aku dah terbayang P.Ramlee pergi melawat estate kelapa sawit dah..hehehe

tak lah...Bluwater Estate ni tempat orang orang elite, kawasan tu  adalah kawasan perumahan...
dan ada Australian International School...wooow!!!
tempat dia memang sunyi sangat...
very the privacy...

aku ada ambik beberapa cipot gambar untuk kenangan yang menghangi kan aku hari ini... =P

meeting table from Lightcraft...
cantik kerusi tu...admire betul =)
acara menempek glass top...hehehe
 
oh ya...ada 1 lagi furniture dah sampai tadi...tapi lupa nak ambik
hangin punye pasal sampai terlupa nak ambik gambar meja tu...
orang order 2 biji meja dia hantar 1 aja...heeeey...
orang dah bayar kot...
ni lah rupa bentuk meja tu...

*kesimpulannya...ni aja furniture yang sampai kat site tadi...mana aku tak hangin...buat ketiak basah semata mata benda secipot ni aja...aarrrggghhh tak berbaloi tul...*

aku pergi balik site naik komuter + teksi...
hajat di hati balik dari site tu nak lah jalan kaki ke komuter station...
nak snap gambar rumah bungalow yang ada kat situ...
skali nampak 3 ekor anjing hitam legam...meeekkk!!!
terbantut hajat di hati...hehehe...
so aku call la balik teksi yang hantar aku tadinya...

gambar selebihnya kat bawah ni masa tengah bosan menunggu train yang lambat sampai...
ramai gak orang kat station ni...student IPT tengah cuti kot...masing2 dok usung beg baju...
sahabat sejati...berteduh di bawah pohon rendang...

penjara hati di landasan keretapi...ek tiba2 la puloksszzz... =P




sampai mid valley kul 2pm...
inilah lunch aku...
muka penat tapi tetap maintain comel =P
 *kamera dah ada kat tangan memang semua nak di'snap'nya...ni lah namanya gedekzzss santai...=D*




*salam*

Comments

  1. best yea kerja dapat jalan nie....makan pun sedap hari nie...hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe...dh lapar sgt td...
    kt situ je yg x ramai org...
    so x lps kn peluang lah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts