Google Translation...

Boss pagi pagi dok antar 'message' bagi tau masuk ofis kul 10am...
sekarang ni cer tengok sikit jam dah pukul berapa...

sekali lagi Boss antar 'message' bagi tau "...i went back to sleep. coming soon," itu 'message' yang dia hantar kat phone aku...
adusss angin jap satu badan aku ni...
dah lah tengah banyak kerja yang nak dia kena 'settle' kan pagi ni...
tertangguh lagi lah jawab nya...

Che Lan cakap "...cer ko balas 'message' dia...ko cakap kepala hotak kau...geram plak aku...tu kang tak pasal pasal kita kena stau sampai malam..."
Hush agak kasor lah nak bagi message macam tu kat Boss, Che Lan ni pun...

"..buat nye dia 'google translate' kang...naya Izan...tak moh lah...biar lah dia kan dah tua dah tak larat nak kerja berat berat ni..." hehehe baik tak aku dok cover Boss...

aku & Che Lan pun dok ber'google translate' lah...
hehehe hahaha...kelakor bunyi nye bila di 'translate'....

malay: kepala hotak kau
english: hotak head you

malay: kepala hotak lu
english: hotak head lu

ok ok dah jangan nak dok google lagi...
sambung sambung buat 'drawing' tu...


*bagus betul Boss ni...pukul 10am dia tu rupanya kul 12pm...chessssss*

*salam*

Comments

Popular Posts