Panda Eyes.

http://beaut.ie/blog/wp-content/uploads/2008/06/sleepy-panda.JPG
tomei dia....

'oh no we have panda in our office this morning...'
ada yang kena jadi 'punching bag' ni kang...

mane ada teruk sangat pun mata aku pagi ni...
pagi tadi tengok cermin tak lah 'black' sangat bawah mata ni...
cuma nampak sembab je lah...
itu pun sikit je ok atau memang teruk...ahaks
sebab nya dalam 'train' tadi pun orang dok pandang pandang je...
ada aku kisah dia orang nak pandang pandang...
Zzzzz lagi bagus...itulah aku setiap pagi bila ke tempat kerja...

mungkin ni disebabkan sakit semalam kot...
atau sebab mimpi aku malam tadi...
bangun pagi terasa sakit sakit badan...
mimpi orang yang sudah meninggal tapi bukan arwah abang aku...huhuhu

apa pun pagi tadi lepas subuh aku baca yasin & sedekah kan al-fatihah untuk atok & uwan aku...
semoga mereka tenang disana & berada di kalangan orang orang yang beriman....amin


*comel kan panda tu...so kalau aku ada 'panda eyes' comel lah kan =P*

*salam*

Comments

Popular Posts