Hari Penuh Dugaan...

Pagi aku pergi visit Boss kat Pantai Hospital...
Boss mintak aku bawak semua drawing yang nak kena submit hari ni untuk dia check...

mmm...sakit sakit pun sibuk nak buat kerja =P
sebelum balik ke ofis tadi Boss mengadu sendi sendi dia sakit sangat...
siap buat memek muka macam budak kecik nak menangis aja...
alalalalaaaaalaa kesyian nyer dia...
sakit yer...mmm tau pun sakit...
kalau awal awal pergi jumpa doktor tak ada lah rasa sakit macam ni...
apa apa pun get well soon Boss...

balik ofis kena call supplier prepared for furniture delivery next Friday...
huhuhu...ada supplier marah marah sebab payment tak dapat lagi dah suruh prepare untuk delivery...
tu pun nak marah marah...lain kali tak nak beli furniture kat dia baru tau...

belum sempat nak telan habis amarah apek tadi...
minah architect la pulak call...
mendesak bagi information pasal floor finishes...
info tu belum lengkap lagi la cik kak sayang...
aku cakap kat minah architect tu bagi aku 10 minit aku call supplier batu mintak info...
tak sampai 10 minit aku call balik minah architect tu sampaikan full information pasal floor finishes tu...
(beza tak beza tak pekerja swasta dengan kerajaan bila buat kerja....=B jangan marah ek gurau je)
mujur lah lepas tu dia say sorry...sejuk sikit hati aku ni =)

ingat dah pukul 5.30pm tak ada lah email email penting yang masuk...
yer lah hari ni kan hari Jumaat...
kebanyakan pekerja pekerja baik kerajaan mahu pun swasta akan balik awal

sekali dapat email daaa...dari client yang inform aku & Boss kena submit;
final design concept
+ senarai finishes (yes aku dah siapkan semalam) bersama dengan coloured plans (yang ni x siap sebab draft person tu x siapkan & hari ni dah pukul 3pm baru bagi tahu yang tak dapat nak datang ofis...bagus betul lah buat perangai macam ni...HANGIN je aku rasa)
+ sample board (dah memang ready to send out pun) 
+ kitchen layout (which we have not start anything yet)
+ list of furniture with coded layout plan (yang ni lagi lah tak ada selection lagi dah mintak list of furniture)
+ sanitary wares & fitting selection
= 3rd April 2013.....AAaaaaaaarrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh

persoalannya:
sempat ke siapkan semua yang di minta tu ?
kena kerja ke hari minggu ni ?

kesimpulannya:
hari ni aku kerja dah macam robot...letih sangat...mata aku pun dah mula rabun...tengok perkataan & nomber pun tak jelas...

http://fc08.deviantart.net/fs70/i/2011/150/3/7/jumbled_letters_by_tal96-d3hnyzu.jpg

*aku terpaksa stop buat kerja...kemas meja yang bersepah dengan kertas tah apa apa tah ni...aku nak balik...SELAMAT BERHUJUNG MINGGU*

*salam*

Comments

Popular Posts