Kerja Kije Kojer...

hari ni kerja aku berjalan dengan lancar...
seperti yang telah di rancangkan pada hari Jumaat lepas...hmmm
bagus tak ada staf macam aku ni...very systematic (untunglah boss aku kan =P)

tapi aku kurang lah focus pada kerja hari ni...gheeee
sebab teringat malam tadi punya hal...
masa nak post n3 tiba2 pc aku di serang virus (or mungkin ada yang dh hack blog aku...huhuhu)
terus tak ade mood nak post n3 tu...
tak baek aaar buat macam ni...habis gambar2 aku hilang
aku tau siapa yang buat ni aku gigit gigit dia....geeerrrrrr
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhQxevP_Mo1BDB5_BVdTlSvpZN1PmiPy0zStJm61wDMedOhBhuxLrwkBH_SY1R8U_Qvhm0VUxfkG0eh5Xvfzz3HK9anCWlS_I1jBroFyl38J6laHtTUJ6qzmFVzVje6h3Qi9OakGfg2cpRs/s1600/Kucing+Vegearian.jpg
hmmm....garang tapi comel kucing ni hehehe










jadinya hari ni aku guna pc untuk buat kerja ofis & laptop untuk baik pulihkan blog aku...
hp pula tuk balas pm kat FB...
tu belum boss belikan samsung tab...
dah tentulah tab tu aku guna untuk buat sketches...
perhh macam busy giler aku hari ni...(hahaha poyo aje izan ni)
lunch pun aku skip...semata mata nak pastikan blog aku pulih semula...
kejap lagi dah tentu aku pening pening lalat...hahaha
itu pun ada gak gambar gambar yang tak dapat aku nak cari balik...
tak kisah lah janji jalan cerita tu ado...hehehe

Che Lan (senior aku) kata, "dah megalahkan boss aje lah ko ni..."
ish ada aja lah nak complaint nya...
suka hati lah nak kata apa janji kerja ofis aku tetap siapkan juga...
ko boleh... =P

kerja ofis untuk hari ni settle...
baik pulih blog pun dh 90% siap...
adussss...bahu aku ni dah kenapa sakit aja...
macam ada yang bertengek aja (haaaaa celupar nyer aku ni...buat nya betul mau meroyan aku kat ofis ni)

ok lah ingat nak rehatkan minda...
nak pergi beli coffee pastu nak lepak jap kat MPH...
aku mintak izin senior aku...
dia kata, "pergi lah muka ko pun aku tengok dah macam kucing aje..."
"sampai hati Lan cakap izan macam tu...cakor kang nak..."

sebelum aku keluar...aku checking email ofis jap...
kot kot lah ada urgent matters...
chesss...skali boss antar email la pula...
macam menyesal lah pulak check email...

boss mintak aku carikan email client bagi kat dia tentang shop drawing yang boss kena approved...
alalalaaaa boss aku ni...mentang mentang lah jauh...
nak manja manja la pulak...
dia boleh aja buka email dia kat sana tu (Australia)...

dah dapat cari email boss...
tiba tiba teringat pulak aku tak adjust lagi quotation orang tu(*wink**wink*...hehehe) bagi kat aku pagi tadi...
tak pe benda tu kejap aje aku nak buat pun...
ok dah settle...orang tu kata very cute (hehehe...ape yang cute =P)
tak de mood nak pergi MPH dah...
nak keluar pergi cari makan...
tiba tiba lapar sangat pulak...
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhYLr9kTS9y1kLboXBqt8nsmNgwWSrL9SWV4UtQbY0EtibtEKPMxSEMEc-oohAvcrk4VimYZ49O0F2jxIueQyCG5MB6DxV4VtDICbT12XcZpxe-AerrxlJ8KxQEe3N2TNoRm19qiYjlAdqL/s400/kucing-kelaparan.JPG
laaappaaaaarrrrr.........











*untunglah pada yang masih bercuti lagi hari ni.... ;)*

*salam*

Comments

  1. leh dapat anugerah pekerja contoh tahun ular nie....

    ReplyDelete
  2. ape ade pd anugerah tu...
    x perlu kot...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts