Monday Blues...

boss kalau lama tak jumpa aku(4 hari tak jumpa kan)...
mula lah berlambak kerja dia suruh aku buat...
lepas tu dia menghilangkan diri...
aku pulak jenis bagi apa aje kerja...
cepat aje siapkan...
bukan reti nak buat 'slow & steady'...
nak pulak hari ni hari Isnin...
semangat betul nak buat kerja...
tapi 'senior designer' aku dok membebel...
"bila lama cuti ni...nak buat kerja pun lemau aje...drawing nak kena hantar petang ni jugak...dusss"
 loooh...baru 3 hari cuti kot...dah lemau ke...
hahaha...memang dia tak bole nak concentrate pun buat kerja tadi...
mujur la banyak dapat buah limau supplier bagi...
dok melantak limau aje lah dia nyer...

aku nak kata betul betul concentrate kerja tak juga...
dah boss menghilangkan diri...apa lagi...
kejap kejap tengok FB & blog...hahaha
lagi pun kerja aku banyak yang dah disiapkan...
so no hal lah nak merewang dalam internet ni...

satu hal aje paling aku tak suka bila time nak balik...
lagi setengah jam nak balik...
mula lah boss munculkan diri...
time ni lah aku pulak yang rasa lemau...
"izan can you find for me..." ada aje lah dia nak soh cari itu ini &...
"izan i need you to send this email...."
kerana tak reti nak say 'no' aku buat aje lah...
nak membantah tak boleh...dia bayar gaji aku...hahaha
bekerja dengan boss mat salleh ni memang kena pantas & siap on time...
boss aku pernah cakap "most malay people are lazy..."
chooooiiiiii... tak semua lah orang melayu malas...
aku tak tergolong dalam golongan ini OK BOSS!!!!
dan aku telah membuktikan nya...YEAH!!!
sebab itu lah boss aku selalu belikan aku coklat =D
yummmmmy....
mana tak nyer badan ni susah nak kurus...
makan coklat aje...
ada masa masa nya dia akan belanja 'latte'...
memang addicted to this coffee....


OK lah masa untuk pulang...
nak kemas meja aku yang bersepah dengan kataloge & majalah majalah rujukan...
sapa nak kemas semua ni...hehehe meja sendiri, sendiri kemas lah yer dak...



*esok dah kena concentrate habis habisan sebab boss tak ada appointment kat luar...aaaarrrrrgggghhhh*

*salam*

Comments

  1. nak buat macam mana kan.....makan gaji....terima ler dengan seadanya.....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts