Syer Sikit ;)

hari ni dapat coklat...hehehe
thank you boss...
yummmy....nk sikit? a' aaah...tak bole... ni izan punyer sorang...hahaha























hari ni asyik dengar "french" 4 letters word dari boss aje...
dah kenapa orang tua ni...
elek elek lah nak marah pun...
'i am too innocent to hear those word ok'...hehehe
senior aku pula tengok aku macam nak lempang aje muka aku bila aku cakap macam tu...
boss dah gelak gelak besar...'you are soooo funny izan'...(duh aku serius lah...hehehe)
mula lah dia mendepa tangan nak peluk aku...
mujur sempat aku elak...
suka betulah orang tua ni nak peluk peluk orang...isssshhhh

kul 5pm boss tiba tiba merengek kelaparan...
lorrr nak makan pergi je lah beli makan...
'what should i eat...come on give me suggestion...'
banyak aje biskut supplier bagi...makan aje lah...
'no no no...i need a proper food'...aaarrggggghhh
orang tua ni kan kalau pasal makanan memang cerewet...
nak makan yang class class aje...

20 minit kemudia boss balik ofis dengan membawa 3 kotak Secret Recipe cake...
it is Carrot Cake...alamak tak brapa suka la pulak kek tu...
tapi dah boss bagi ambik aje lah...
kasi orang kat rumah makan... =)

yang ni sapa nak syer boleh...tapi tak de pulak yang nak =P























*esok boss nak bagi apa ek...hehehe...harap harap esok tak demam lah yer sebab sekarang ni badan dah mula panas & tulang belakang sakit...huhuhu*

*salam*

Comments

  1. nasib baik dapat boss yg prihatin....dapat lak staff yg kuat makan....terbaik....

    ReplyDelete
  2. dah jumpa doc ker....apa doc cakap yea....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts