Selera Ku...

hari ni selera aku lain macam sikit...
sebab nya hari ini aku rasa macam...
nak makaaaaan ini ---->
lama tak makan Baskin Robbins ni...
hmmmm...kalau makan sorang sorang tak best...

tapi dalam pada itu aku teringin gak nak makan ni---->
hehehehe...selera exclusive betul aku hari ini...
dari minggu lepas lagi rasa nak makan Kenny Rogers ni...
tak dapat makan sebab kena beratur panjang masa tu...
malas nak tunggu lama lama kat situ...

akhir nya...
hari ini aku makan roti aja---->
jadi lah kan alas perut...
aku beli kat Bread Story...
apa nama nya...entah aku tak tau..
janji nampak sedap ambik aja...
bila makan..hmmmm sedaaaap!!!

lepas beli roti...
aku terasa nak minum ini---->
hehehe...
sebulan sekali aja lah aku beli air Boost ni...
itu yang termampu pun....
its good for your health OK. .. ;p


*kesimpulan nya memang hari ini selera aku cukup exclusive...kenapa lah semua tu ada dekat Mid Valley ni...beSAAAAR belanja aku tiap tiap bulan...*


*salam*

Comments

  1. selera ikut saiz orang tu kot...ahaks...terbaik...

    ReplyDelete
  2. mana ada....still ada orang sayang kan....heheheheheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts