Mr. Google...

Syiqaq & Hakam...
apa tu ek...

dah google dah baca...
cuba nak faham kan tapi aku masih blurrrrr gak...
syiqaq tu aku boleh lah faham lagi...
tapi hakam tu aku kurang nak memahami nya...

apa apa pun terima kasih daun keladi kepada 'tuan lawyer' yer...
tak pasal pasal bertambah homework aku malam tadi...

itu info yang bagus untuk aku baca sebenar nya & fahamkan...
hehehe selama ni tak penah tahu pun...

semalam tak dapat nak focus sangat dengan homework kedua ni...
tiba tiba perut sakit sangat...
rasa nak muntah pun ada gak...
sesak nafas menahan sakit tu...
apa lagi berguling guling lah atas katil...
sampai tak sedar aku tertidur...
dengan pc nye tak tutup...
mujur lah pc dalam bilik kalau tak mau kena bising dengan mak...

pagi ni bangun badan terasa sakit sakit...
Ya Allah kenapa lah time ada pekara urgent macam ni nak datang sakit ni...
haaeeep jangan nak mengada ngada izzan...bangun ok...ada banyak kerja mustahak nak kena selesaikan hari ini...

"boleh bangun tak..."
"boleh..."
"boleh gerak kan kaki tak..."
"boleh..."
"boleh gerak kan tangan tak..."
"boleh..."
"boleh berdiri tak..."
"boleh..."
"boleh berjalan tak..."
"boleh...tapi rasa sakit..."
kalau dah semua nya boleh...
tak ada alasan lah nak MC hari ni...
sakit sikit je...tahan lah sikit...

*peace*

Comments

Post a Comment

Popular Posts